fredag 19 mars 2010

På nya stickmaskinen


Jodå, den blev lång.

9 kommentarer:

  1. Den blev låång! Ha ha ha Hur många maskor?

    SvaraRadera
  2. Bara 65+65 som tur var, annars har jag snavat på den. Nu är det bara och tuta o köra tänk så många gånger man önskat sej fler nålar.Nu testar jag tucken men bara med 30+30 nålar, kanske det blir en sjal.

    SvaraRadera
  3. Käre värld, hade du planerat detta? Men den ser faktiskt utläcker ut!

    SvaraRadera
  4. Hm dom 30 extra nålarna gör mycket på sig....Man skulle kanske slå till med den där förlängnings-saken......att använda vid behov...
    Snygg var klänningen och garnet som vanligt,,,,
    urläckert.....

    SvaraRadera
  5. Planerat o planerat, jag måste ju testa allt. Men med alla nålarna, kanske det blir en pläd eller en matta vi får väl se. Men bara känslan av att man kan om man vill...den lever man länge på.

    SvaraRadera
  6. Så fantastiskt läcker!!! Jag vill också ha en sån maskin. Det måste vara värt all denna väntetid :) Men sen skulle jag ju behöva "hyra" någon som kunde spinna så vackra garner också ;) Jag får väl försöka nöja mig med det jag har :(

    SvaraRadera
  7. Ja, visst ska du unna dej en sån maskin...vad är det dom säjer i reklamen.. "för det är du värd" om några hudvårdsprodukter. Vi blir säkert vackra av våra stickmaskiner, skönhet kommer innefrån är man glad o nöjd känner man sej vacker. Det är klart du ska börja spinna, för mej är det som meditation men ger både nytta o nöje. Nu ska jag gå och klappa på stickmaskinen och tacka för idag. Godnatt!

    SvaraRadera
  8. Men oj så fin "tunikan" är. Ett riktigt mästerverk.

    SvaraRadera