söndag 21 februari 2010

Mössa


Så här kan en mössa se ut, nej det är inte tomtens.

10 kommentarer:

  1. Nu har du gjort det igen!! Varit så där hemskt produktiv, så att en annan stackare får prestationsångest ;)
    Som alltid är det sååå fina garner du spinner, härliga halsvärmare och en rolig mössa.

    SvaraRadera
  2. Ja, för nästa vecka är det sportlov här så då blir det inget gjort.

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, oj, den luvan var alldeles ljuvlig - och vilket vackert garn! Tomten kan slänga sig i väggen (vi ska ju ändå ha vår, sommar och höst först...)

    SvaraRadera
  4. Hej på dig....Hoppas att allt e bra och att
    du överlevt sportlovet med allt vad det innebär med lediga barn. :o) Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Jodå, än finns det liv. Men det blir ganska rörigt när alla är hemma. Så måndagen gick åt att röja och tvätta. Men nu är jag på hugget igen o spinner garn för fullt, måste ha ett lager att sticka med.

    SvaraRadera
  6. Jag har själv en drös med ungar
    så jag vet vad följderna blir av ett lov :o)Vilka åldrar har du på barnen?

    SvaraRadera
  7. Dom är mellan 16 o 7år. 4 flickor o 1 pojke.

    SvaraRadera
  8. Ok... Då är du mitt i Kaoset :o)
    Mina har passerat det värsta. Den yngsta som bor kvar hemma är 17. Jag har 3 killar, 17.23 och 25. Plus 2 "bonusbarn" (dumt namn)en kille och en tjejj, 27 och 32.
    Dom 2 x-tra har funnits med i 25 år så dom är "våra" barn dom oxå. Det är kul med stor familj, kaotiskt underbart och högljytt...

    SvaraRadera
  9. Jovisst är kaos bara förnamnet ibland. Men inte vill ja byta bort nån. De är bara det att de tar sån tid allt. Jag har räknat ut att jag kör 16 tvättmaskiner i veckan(kunde va testpilot för tvättmaskiner)o jag vet inte hur många dammsugare jag har förbrukat. Men det finns mycket kärlek, skratt o värme också o alltid någon att gosa med.

    SvaraRadera