lördag 28 augusti 2010

Tittut på er


Vilken underbar,fantastisk och varm sommar vi har haft. Ja, så gick då flyttlasset med make,hustru , fem barn o 4 hundar. Vilket äventyr, vi är inte färdiga men nu kan vi äta o kissa anständigt iallafall. Själv har jag klippt av mitt långa hår,sparade hästsvansen en vecka så jag kunde klappa på den, men så åkte den i soptunnan. Jag har kommit igång med spinnandet men inte stickat något på maskinen än, det går ju åt så mycket garn när jag är igång igen. Jag har haft lite beställningar på garn, men nu är även dom klara. Så på måndag tänker jag utmana stickmaskinen igen, det blir nog något av Sussies mönster.

3 kommentarer:

  1. Tjenixen, vad kul att du e på banan igen, har saknat dig och ser fram emot en massa bilder på kläder och dina supermysiga garnet.
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack,tack...Ja nu är jag på g igen. Har börjat på en jacka/kofta, fram o bakstycket är klart jag gjorde en kil istället för minska o öka för nacken,få se om jag tänkte rätt...jag bara älskar kilar o släden bara går fram o tillbaka lekande lätt. Jag gjorde naturligtvis kilar under ärmarna också...fattas bara.

    SvaraRadera
  3. Vad lekte man med innan man blev delstickningsfrälst? Kilar är kul :o)

    SvaraRadera